تور مشهد، تور مشهد هوایی، تور مشهد زمینی، تور مشهد با قطار
تور مشهد و تور مشهد هوایی و تور مشهد زمینی با قطار و رزرو هتل در مشهد و قیمت بلیط مشهد

 
تاريخ : یک شنبه 24 آذر 1391برچسب:تور مشهد هتل درویشی,

 تور مشهد هتل درویشی

هتل مجلل درویشی

هتل درویشی DARVISHI

هتلی منطبق با بالاترین استاندارد های ملی و جهانی در مشهد مقدس که فاصله حدود یک کیلومتر تا حرم واقع است به طوری که می توان این فاصله را در مدت زمان ده دقیقه به طور پیاده طی نمود . ساختمان هتل مجلل درویشی از بدو شروع با طرح و پلان هتلی ساخته شده و با بیست و پنج طبقه ، مرتفع ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم شرق کشور می باشد . اقامت درهتل مجلل درویشی  هرشب  از 197000هزار تومان شروع و در سوئیت ها به 470000هزار تومان هم ختم میشود.

دارای تخفیف ویژه

نام هتل درجه هتل هوایی زمینی آدرس
درویشی *5 تاپ
صبحانه - استقبال
670.000 540.000 امام رضا

 

اتاق دوبلکس چین :

براساس معماری کهن چین بسیار شیک و شاهانه اقامتی به سبک چینی را تجربه خواهید کرد.این اتاق در دو طبقه و درای 2 اتاق خواب با یک تخت دونفره و 2 عدد تخت یک نفره و فضای نشیمن و پذیرایی و میز نهار خوری ، کامپیوتر ، LCDبا امکان دسترسی به شبکه های ماهوارهای و دیگر امکانات منحصربفرد گذران لحظات شما را مجلل و متنوع خواهند کرد.

 

اتاق دوبلکس هند :

طراحی با شکوه و شاهانه برگرفته از معماری اصیل هندوستان زیبایی طاوس را ترسیم میکند.2 اتاق خواب جداگانه در طبقه فوقانی با یک تخت دونفره و 2 تخت یک نفره فضای نشیمن و پذیرایی و میز نهار خوری ، کامپیوتر ، LCDبا امکان دسترسی به شبکه های ماهوارهای و دیگر امکانات منحصر به فرد لحضات فراموش نشدنی و تکرار ناپذیر را فراهم خواهد نمود.

 

اتاق روم باستان :

از سوئیت های جذاب و دیدنی هتل با امکانات منحصر بفرد ،جکوزی و سونای اختصاصی،یک پیانوی شیک و با چشم انداز شیشه ای و پهنه دید گسترده بر شهر مشهد اقامتی منحصر بفرد و خاص را به ارمغان خواهد اورد. طراحی این سوئیت بر گرفته از معماری روم باستان با جلوه ای ویژه و منحصر بفرد تجربه ای متفاوت را ارائه خواهد کرد .

 

اتاق دوبلکس ایران باستان :

زندگی شاهانه به سبک پادشاهان هخامنشی تجربه ای جدید و متنوع خواهد بود ،فضایی باستانی و امکانات مدرن تضادی که رفاه و حس آسایش را برای شما فراهم خواهد کرد.2 اتاق خواب مجزا و فضای نشیمن و میز نهار خوری، 2 سرویس و حمام جدا گانه در طبقه فوقانی و همکف مکانی که لحظات یکتایی را رقم خواهد زد.

 

اتاق دوبلکس عرب :

براساس معماری عربی بسیار شیک و شاهانه اقامتی دلپذیر را تجربه خواهید کرد.این اتاق در دو طبقه و درای 2 اتاق خواب با یک تخت دونفره و 2 عدد تخت یک نفره و فضای نشیمن و پذیرایی و میز نهار خوری ، کامپیوتر ، LCDبا امکان دسترسی به شبکه های ماهوارهای و دیگر امکانات منحصربفرد گذران لحظات شما را مجلل و متنوع خواهند کرد.

اتاق دوبلکس مصر :

معماری برگرفته از نبوغ معماران مصر باستان ،شکوه و زیبایی این اتاق لحظاتی متنوع و مجلل را برای شما فراهم خواهد آورد،فضای هم کف این اتاق با فضای نشیمن و میز نهار خوری و سرویس و حمام مکان مناسبی جهت گذارن لحظات و فضای فوقانی این اتاق شامل 2 اتاق خواب مجزا و سرویس و حمام جهت استراحت و خواب تعبیه شده است

 

اتاق دوبلکس ایران اسلامی :

فضایی متنوع و برگرفته از معماری اسلامی با رنگ های فیروزهای آرامش و راحتی را به ارمغان خواهد آورد .امکانات کامل ،اتاق خواب های مجزا،فضای نشیمن و میز نهار خوری و سرویس و حمام مجزاراحتی و اسایش را برا خانواده شما فراهم خواهد نمود

اتاق بهار :

اتاقهای فصل بهار با طراحی برگرفته از فصل بهار و رنگ های شاد و زنده طراوت و شادابی این فصل را یاداور خواهد بود.این اتاقها با امکانات و فضاهای مختلف به اتاقهای استاندارد، اتاق اسپا ،آفیس روم،آفیس سوئیت و رویال سوئیت دستبه بندی شده است ،خدمات متنوع و بسیار خوب پیش بینی شده در این اتاقها موجب تمایز و خاص شدن آن از مجموعه های دیگر خواهد بود.این اتاقها در طبقات 4+الی +7 برج اصلی قرار گرفته است.از جمله امکانات پیش بینی شده در این اتاقها می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

 

اتاق تابستان :

گرمی و سرسبزی و احساس دلنشین فصل تابستان را را می توانید با اقامت در اتاقهای تابستان لمس کرده و گذرای لحظاتی خاص و به یاد ماندنی باشید. طراحی خاص این اتاقها با رنگ های طبیعت آمیخته با گرمای خورشید که یاد آور سرسبزی و باروری میباشد با امکانات بی نظیر احساس آرامش را به شما ارائه خواهد کرد.این اتاقها در طبقات 8+ الی 11+ قرار گرفته که هر طبقه نمادی از فصول فصل تابستان است،ین اتاقها با توجه امکانات و فضای معماری آن و نوع کاربری به اتاقهای استاندارد،اتاق اسپا ،آفیس روم،آفیس سوئیت و رویال سوئیت دسته بندی شده است.

اتاق پاییز :

تلالو رنگ های طلایی احساس آرامش و دگرگونی را نمایان میکند،اتاقهای طبقات 12+ الی 14+ با معماری خاص و ترکیب رنگهای پائیزی فصل دیگر اتاقها را ارئه می دهد .،این اتاقها با توجه امکانات و فضای معماری آن و نوع کاربری به اتاقهای استاندارد،اتاق اسپا ،آفیس روم،آفیس سوئیت و رویال سوئیت دستبه بندی شده است،امکانات و خدمات این اتاقها شامل موارد ذیل است.

اتاق زمستان :

تاقهای با ترکیب بندی رنگ های زمستانی احساس پاکی و کمال را یاد آور خواهد بود ترکیبی از رنگهای خاکستری و سفید که مظهر پاکی و صداقت می باشد به این اتاقها جلوه خاصی بخشیده که هرکسی با اقامت در این اتاق ها تجربه احساس متفاوت را درک خواهد کرد. این اتاقها با توجه امکانات و فضای معماری آن و نوع کاربری به اتاقهای استاندارد،اتاق اسپا ،آفیس روم،آفیس سوئیت و رویال سوئیت دستبه بندی شده است.

جهت رزرو تور و آگاهی از قیمتها لطفا با همکاران ما تماس حاصل فرمائید .

 

 

 

 

 

 



ارسال توسط تور مشهد
 
تاريخ : یک شنبه 24 آذر 1391برچسب:تور مشهد هتل اترک,

 تور مشهد هتل اترک 

هتل اترک یکی از مجلل ترین هتل های مشهد است که در مجاورت حرم مطهر امام رضا(ع) واقع شده است.یکی از مهم ترین دلایل استقبال امام هشتم شیعیان از اقامت در هتل اترک این است که هتل اترک نزدیکترین هتل به حرم مطهر است و مهمانان عزیز می توانند فاصله هتل تا حرم را که کمتر از ۸۰۰ متر است بدون عبور از عرض خیابان طی کنند

آدرس : استان خراسان رضوی ، مشهد ، فلكه آب ، اول بازار رضا ، هتل اترک مشهد ، هتل اترک

 
نام هتل درجه هتل هوایی زمینی آدرس
اترک *3
صبحانه
360.000 210.000 فلکه آب

فاصله تا فرودگاه :15 دقيقه با ماشين 

فاصله تا حرم : 5 دقیقه

امكانات : یخچال ، تلویزیون ، سوئیت ، رستوران ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پاركینگ ، نمازخانه ، لابی ، ماهواره ، سالن ورزش ، فروشگاه و غرفه ، كافی شاپ ،

جهت رزرو تور و آگاهی از قیمت های تور مشهد در هتل اترک با همکاران ما تماس حاصل فرمائید .

 



ارسال توسط تور مشهد

 تور مشهد هتل بین المللی قصر طلایی

هتل بین المللی مجلل قصر طلایی ، دومین هتل از گروه هتلهای بین المللی قصر می باشد و بزرگترین هتل ایران و بزرگترین و مرتفع ترین ساختمان شهر مقدس مشهد می باشد که توسط بنیان گذار گروه هتلهای بین المللی قصر و پدر صنعت هتلداری ایران ، "مرحوم محمود سزاوار" و فرزند ایشان " امیر سزاوار " در سال 1387 پایه گذاری ، طراحی و عملیات اجرایی آن شروع گردید .هتل بین المللی مجلل قصر طلائی با بهره گیری از هنر معماری منحصربه فرد و توانایی و طراحی چشمگیر مرحوم سزاوار و با استفاده از تجربه بسیار ایشان در امر هتلداری در سطح بین المللی و بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی شده و اجرا شده و سرانجام با توکل به خداوند منان در روز عید سعید فطر در تاریخ 19/06/1389 افتتاح گردید 

این هتل به جهت داشتن فضای مطلوب، کیفیت برتر و رعایت استانداردهای بین المللی روز دنیا در قسمت های مختلف، عنوان تنها و برترین هتل در ایران عزیزمان را به خود اختصاص داده است. هتل بین المللی مجلل قصر طلایی با مساحتی بالغ بر پنج هزار متر مربع و بیست طبقه که دارای پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات می باشد، احداث گردیده و از بهترین سازه های معماری برخوردار می باشد. در طبقات مختف هتل، تنوع بسیاری در سیستم اتاق ها وجود داشته و همین امر انتخاب را برای مسافران آسان می نماید. اتاق های سینگل، دبل، سوئیت، کانکت، پرنسس روم، آپارتمان رویال و پرزیدنت در مدت اقامت عزیزان، خاطره ای وصف نشدنی را خلق می نماید و تصویر دل نواز حرم شمس الشموس حضرت رضا (ع) از پنجره های هتل از دید هیچ بیننده ای پوشیده نیست.

 

بخش هایی از قبیل بانک، صرافی، واحدهای تجاری، تشریفات، آژانس مسافرتی  سالن همایش و سمینار، سالن آمفی تئاتر، بیزینس سنتر، مجموعه های ورزشی، استخر و سونا، انفورماتیک، سالن زیبایی و تعداد 5 رستوران و کافی شاپ با تنوع بسیار و معماری چشم نواز آماده ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفیت به مهمانان می باشند. وجود سالن های سمینار همایش و آمفی تئاتر با پیشرفته ترین سیستم صوتی و تصویری در این هتل، بهترین انتخاب تجار و بازرگانان محترم جهت برگزاری مراسم و همایش های مجلل خواهد بود.

محیط آرام و فضایی دلپذیر در این قصر زیبا ، مصداق کتمان نشدنی این هتل بوده که برای مهمانان، زائرین بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ، تجار و ... خاطره ای فراموش نشدنی و ماندگار بر جای خواهد گذاشت.

 

نام هتل درجه هتل هوایی زمینی آدرس
قصر طلایی *5
صبحانه - استقبال
590.000 470.000 خ امام رضا

 

جهت رزرو تور و آگاهی از قیمتها تور مشهد در این هتل با همکاران ما تماس حاصل فرمائید.

 

 



ارسال توسط تور مشهد

 اماكن ديدني و گردشگاههاي مشهد

                
پارك جنگلي وكيل آباد:               

پارك وكيل آباد در فاصله 10 كيلومتري جنوب غربي مشهد قرار گرفته است. اين پارك داراي قنات آب گوارا مي‌باشد.
 
 
 پارك كوهسنگي:       
در جنوب مشهد در انتهاي خيابان دكتر علي شريعتي (كوهسنگي) و در دامنه كوههاي جنوبي مشهد قرار دارد. اين پارك داراي استخر زيبا و رستوراني براي پذيرايي عمومي مي‌باشد.

مجتمع تفريحي پارك شادي:      
كوهستان پارك شادي مجموعه‌اي است زيبا و ديدني كه در مجاورت پارك جنگلي وكيل‌آباد قرار دارد در اين مجموعه انواع وسايل تفريحي و سرگرمي به منظور استفاده علاقه‌مندان فراهم شده است. كوهستان پارك شادي مي‌تواند اوقات خوشي را براي زائران مشهد مقدس ايجاد كند.

جاغرق:
جاغرق در 21 كيلومتري جنوب غربي مشهد و در 5 كيلومتري جنوب غربي طرقبه قرار دارد. باغات فراوان آن، هواي دلنشيني به وجود آورده است.

شانديز:
در فاصله 38 كيلومتري جنوب غربي مشهد واقع شده است. در اين منطقه كوهستاني، چشم‌سارها و باغات فراواني وجود دارد. پوستين دوزي يكي از صنايع دستي اين منطقه است. در اطراف شانديز امكانات پيست اسكي موجود است.
 
خانه ملک:
این بنا در خیابان امام خمینی مشهد واقع شده و یکی از نمونه خانه های زیبای برجا مانده از دوران انتقال معماری در اواخر عصر قاجاریه محسوب می شود. بنای مزبور در گذشته بسیار وسیع تر بوده اما اکنون تنها بخش بیرونی آن برجای مانده که شامل دو طبقه است. طبقه بالایی دارای سقف مشبک و منبت کاری شده چوبی و شومینه گچبری زیبایی است. خانه ملک امروزه مرکز هنر های سنتی میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی است.


ارسال توسط تور مشهد